Content marketing

Na czym polega content marketing?

Content marketing, czyli marketing treści to teksty, elementy graficzne i materiały wideo, które pomagają w budowaniu zasięgów, sprzyjają kreowaniu świadomości marki w internecie i dbają o jej wizerunek. Opracowywane są przez specjalistów, którzy dbają o to, aby dostarczały klientom jak najwięcej wartości. Następnie umieszczane są w sieci, w miejscach, w których przebywa konkretna grupa docelowa. Dzięki temu mają możliwość dotrzeć z wysoką skutecznością do właściwego odbiorcy.

W dobie, gdy tradycyjne reklamy nie cieszą się zbyt pozytywnym odbiorem wśród ogółu społeczeństwa, content marketing jest postrzegany jako wartościowy i ciekawy sposób komunikacji firm z odbiorcami. Dzięki tej metodzie klient nie czuje się zarzucony informacjami i nachalnym przekazem reklamowym. Marketing treści opiera się na zrozumieniu potrzeb klienta i podsunięciu mu najlepszego dla niego rozwiązania.

Jakie korzyści zyskujesz decydując się na ofertę content marketingu?

  • Twoja oferta jest bardziej interesująca dla odbiorców
  • Twoja strona www zyskuje lepszą pozycję i jest bardziej widoczna w sieci
  • Zwiększa się ruch na twojej stronie internetowej
  • Twoja marka staje się bardziej rozpoznawalna w sieci
  • Relacje z klientami ulegają poprawie
  • Sprzedaż staje się bardziej zyskowna

Co oferujemy w ramach naszej usługi content marketingu?

  • Blogi - zajmujemy się dostarczaniem treści na blogi o różnej tematyce. Tworzymy angażujące teksty, które pozwalają docierać do szerokiej grupy odbiorców i zachęcają do sprawdzenia twojej oferty.
  • Poradniki - teksty poradnikowe stanowią doskonałą technikę kreowania pozytywnego wizerunku marki w Internecie. Osoby, które trafią na twoją stronę będą postrzegać cię jako eksperta w twojej dziedzinie i obdarzą cię większym zaufaniem.
  • Artykuły sponsorowane - wciągające i merytoryczne artykuły, które w nienachalny sposób promują twoją działalność, usługę lub produkt, są w stanie skutecznie zachęcić klienta do wyboru twojej oferty.
  • Opisy produktów - rozbudowany opis, który dostarczy potencjalnemu klientowi niezbędnych informacji o produkcie oraz zaprezentuje jego zalety, może zadecydować o tym, czy klient dokona zakupu.
  • Teksty na stronę www - firmowa strona pełni w Internecie rolę wizytówki, dlatego musi przedstawiać twoją działalność w jak najlepszym świetle. Elementy graficzne to nie wszystko, ponieważ strona powinna zawierać także treści, które zwiększą zaufanie potencjalnych klientów do twojej firmy.
  • Infografiki - zestawienie atrakcyjnej grafiki z ciekawą treścią pomoże przekazać złożone i skomplikowane informacje w przystępny sposób. Pozwoli także skupić na sobie uwagę znacznie skuteczniej niż zwykły tekst.
  •  Wpisy na forach internetowych - wywoływanie dyskusji na forach internetowych na temat twojej oferty to jedna z najbardziej efektywnych metod pozyskiwania zainteresowania odbiorców.

Content marketing to narzędzie o ogromnym potencjale, które można integrować z innymi działaniami, na przykład pozycjonowaniem lub marketingiem internetowym. W Softnetium przygotujemy dla ciebie skuteczną strategię i opracujemy teksty, które pomogą stworzyć relację z klientem oraz zachęcą go do wyboru oferty twojej firmy.